inte en av mina bästa dagar

ombes. på golfen idag, tredje gången jag är dit nu.. bromsarna tar fortfarande ojämnt och nu har jag en vecka på mig att åtgärda felet innan jag får körförbud, great! Förutom att jag då inte har någon bil har jag lagt ner 900 kr bara på att åka in genom bilprovningens portar och ut på andra sidan utan mitt blanka papper.. 2000 kr kostade det att byta bromsskivor och belägg, det utan resultat eftersom felet fortfarande är kvar.. 600 kronor kostar nya bromsslangar som ska inhandlas idag.. Dessutom har försäkringen kommit, 1300 kr.

Så mina nära och kära, vi kan glömma allt som heter Stockholmsresor, nya mobiltelefoner och julklappar. Jag är pank innan lönen har kommit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist som sjutton när bilarna krånglar!!! Och nu har den ju klarat besiktningen vet jag. Så efter regn kommer solsken =) Tänk positivt, som lillsyrran sa för många, många år sedan, hehe...

Stor bamsekram/mamma

2009-11-03 @ 17:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback