det här med hår

Imorse när jag gick upp och tittade mig i spegeln blev jag glad. Mitt hår såg så härligt lagom vågigt ut, lite Elin Kling svall (förutom att mitt är kortare och mörkare) ((och tunnare)). Jippi tänkte jag och blev så glad att jag bestämde mig för att ta en morgonpromenad! Visa upp mitt härliga hår för världens liksom.

En timme senare kommer jag innanför dörren, fortfarande glad över att mitt hår äntligen bestämt sig för att se ut som jag vill..men, något har hänt. Det är platt igen! Jag ser precis ut som vanligt, jag ska aldrig mer ut på morgonpromenad.


Kommentarer
Postat av: linnea

2009-10-13 @ 17:55:21
Postat av: linnea

Känner igen det där fenomenet alldeles för väl. tyvärr minus Elin Kling svallet, det har jag aldrig fått erfara!

Postat av: Anonym

JAA jag har ju tränat upp min cphand ;)

2009-10-15 @ 22:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback