efter regn kommer solsken..

..och efter det så regnar det lite till, eller så öser det ner.

Precis när saker och ting började ordna upp sig, bilen är fixad och rullar ett år till och vi har äntligen fått nycklarna till nya lägenheten och börjat flytta grejer, då kommer nästa smäll. I januari står jag förmodligen utan jobb! Försöker tänka positivt, att det öppnar upp för nya möjligheter osv, men det känns bara piss ändå, arbetslös är ingen höjdare, speciellt inte när man flyttat till en större lägenhet med mer utgifter.

förövrigt har jag gjort det ingen trodde jag skulle göra, jag har köpt en ny mobil, ny som i sprillans ny, ingen har använt den före mig alltså.

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till nya mobilen! "because you´re worth it" För övrigt så...det ordnar sig. Det gör det alltid! På ena eller andra sättet! Kramar om o snusar dig i nacken :) Love you/mamma

2009-11-04 @ 15:48:29
Postat av: Wysteriia

Kul att du var med i dagens lucka för 5:E December :) Vinnaren visas i bloggen såfort Chapnlle dragit en vinnare och kollat så denne finns med i deras kundregister! :)



Finns en ny lucka i bloggen nu! ;)

Postat av: linnet

HALLELUJA en ny mobil? det är galet. vilket scoop!! har du blivit helt insane?

2009-12-14 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback