trams

Ni vet när man var liten så behövde man aldrig packa själv när man skulle nånstans? Och om man packade själv så blev innehållet synat innan man åkte..så man inte glömt nåt.. Just nu vill jag ha tillbaks den tiden, mamma, kom hit och hjälp mig packa! Haha, jag ska vara borta två nätter, och ska försöka få med mig så lite grejer som möjligt, men jag får ju inte glömma något :p Största problemet just nu är jackan..jag önskar mig, och hoppas, på vårväder i sthlm? snön som kom har väl försvunnit?

får se hur det här blir, blixtpackning imorgonbitti antar jag.. känner jag mig själv rätt kommer jag ägna mig köttfärspajen och godiset jag har laddat upp med! jag har ensamtjejkväll, mannen är på hockey i leksand! jag får nöja mig med att titta via tvn :/

Kommentarer
Postat av: mamma

..haha..hoppas du fick med det du behöver och att resten blev hemma. Det tror jag nog! Jag skärpte nog verkligen till mig på den tiden jag packade åt dig..med tanke på när jag och darling mötte "våren i Paris" och fick turas om att ha min kofta fniss :) Älskar dig, hoppas du har en härlig weekend me dina vänenr i storstan, kram mammis :)

2009-03-14 @ 18:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback