det här med pengar

min ekonomi är inte vad den borde vara, fet..borde den vara, men den är väldigt tunn, speciellt den här månaden. Det blir lätt så när jag jobbar lite och roar mig mycket..

så, om det är nån som har antingen några tusen kr över att skänka mig, eller, roligt välbetalt jobb, så hör av er!

(extra pissigt att jag glömde bort en auktion på tradera, en kjol från monki, den gick för 60 kr, alltså ca 240 kr billigare än i affär, PISS)

för att muntra upp mig själv lite ska jag nu följa med min sambo på 22 årskalas, där bjuds det på smörgåstårta, BJUDS! gratis ÄR gott, eller nej, GODAST!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha vi fick skjuts med taxichaffisen för polisen fick lov att hjälpa till att gripa killarna. Men vi satt i polisbilen innan ;)

2009-04-22 @ 10:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback