det här med byxor

Jag köpte ett par byxor igår.. i en för liten storlek, ni vet, byxor töjer sig och bla bla bla... Nu har jag i princip sovit i byxorna..allt för att få dom perfekta..och de sitter som ett smäck, överallt, förutom i midjan där de klämmer åt där jag allra minst vill ha några klämm.. my lovely lovehandles.. Så jag tänker byta..sen får byxjävlarna töja sig bäst dom vill! Jag har kollat sömmarna, och det går att sy in dom i benen..mamma!

och ja..är det nån som har ett välbetalt jobb och en billig lägenhet i tex sthlm så är det bara att höra av sig!

Kommentarer
Postat av: mamma

I love you! =D kram/mamma

2009-06-05 @ 19:30:44
Postat av: janni

Vad är det du nämner längst ner i detta inlägg..det spritter i kroppen om DU ska flytta ner! SÖKSÖKSÖKSÖK JOBB :) jag blir så lycklig

2009-06-05 @ 22:58:30
Postat av: linnea

jag håller med ovanstående talare!! Kom förfan NU NU NU. Jag kan sy dina byxor om du kommer!

2009-06-07 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback