beslutsångest



vilket par får stanna efter kvällens utröstning?


Kommentarer
Postat av: Maja

Så sant! Och råkar man inte ta sig an skitjobb så vet man ju inte vad man INTE vill jobba med.. Så jag får se det här som ett steg närmare mitt mål ;)



Jag tycker du behåller båda skorna! Fötterna mår bra av att få vila sig genom att man roterar på olika skor. Det har jag sett på the doctors :p Dessutom är den högra öppen i tån eller? Då är det ju två helt olika sorters skor och dom fyller upp två helt skilda behov. :)



Och ja. vi måste ses. Det var väldigt länge sen nu. Jag kommer till älv på fredag har klipptid kl 10 men sen kan jag vara all yours när det passar för dig :) Är du ledig något fre-sönd?

Förstått att du har mkt i skolan nu, kör inte slut på dig bara!!

PUSS

Postat av: mamma

..synd man inte ser klacken. Men den till höger är very much you!;) Till höger på bilden alltså, den me snöret...Kram :) /din kloka mor

2009-12-09 @ 10:12:32
Postat av: linnea

måste vi rösta ut någon verkligen? hallå det är ju jul!

2009-12-14 @ 12:07:04
URL: http://climpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback