Hjälp?

Jag går snart sönder, av stress och framförallt oro! J har legat på akuten sen i lördags..febern pendlar upp och ner.. Imorse hade han ingen feber alls och det kändes som att antibiotikan äntligen gjorde sitt, men nu kryper febern sakta uppåt igen och slutar förmodligen på 39-40 grader igen.. Det jobbigaste är väl att man inte kan göra nåt, och de som kan göra nåt gör inget! Akutpersonalen i Mora är ingen höjdare.. Antibiotikan ska han få via dropp var 8:e timme, idag blev det 2 timmar försenat! Jag vill bara ta med honom hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan

allt bra?

startade nyss en te tävling+en överraskning som vinster

hoppas du är med

http://enlitentax.blogg.se/2008/september/te-tavling.html

2008-09-30 @ 22:46:49
Postat av: Maja

Men hjartat!

Gick in har for att fa en uppdatering pa hur du hade det dar hemma men nu blev jag bara alldeles ledsen! Vad ar det som har hant??

Hur mar joakim nu och hur mar du???

Tanker mycket pa dig och du far garna skriva ett mail sa jag far hora mer om hur du har det dar hemma.. kanns dumt att vara sa langt bort da jag missar sa mycket med er!

Jag langtar verkligen efter dig. Jag hoppas att du har det bra hemma och att j snart blir battre! Och att ni har det underbart i er nya lagenhet?? hur har allt gatt med den??

Puss och kram fran maja

2008-10-05 @ 18:18:28
URL: http://majsaan.blogg.se/majasafrika
Postat av: mammis

Hej =) Jag sökte på google för att hitta majas afrikablogg som du berättade om - vilken upplevelse hon får!! Och va bra hon skriver..tror du jag kan kommentera, eller är det töntigt..? Men - vad hittade jag mer där om inte en länk till min äldsta dotters blogg!! Va fin den är!! Duktis..! Hoppas du mår bättre nu än när du var hit, nu ska jag lata mig med dagens tidningar en stund innan jag "hoppar" i säng. Älskar dig, min sötgroda!!/mammis

2008-10-12 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback