1 sep!

Redan första september! Tiden bara flyger iväg!

Idag är jag ledig och har precis ätit..börjat packa ihop grejer i lådor, har faktiskt rensat ett helt skåp nu! Känner mig riktigt duktig som fixar och donar, längtar in i nya lägenheten så att vi kan göra allt fint och sen slippa tänka på nerpackning, uppackning, ihopsättning av nya möbler och särtagning av gamla!

Helgen har mest bestått av jobb, fre-lör-sön :/ Men har hunnit mysa riktigt på kvällarna istället.. I fredags var jag och J på hotellet och åt plankstek, mycket trevlig och GOTT! I lördags hade vi parmys med Pernilla och Martin, lite ost och kex och mycket vin ;p Efter det blev det Café, enda positiva där var väl mackorna ;p

Nästa vecka blir det en minitripp till Sthlm! Hoppas på att jag ska hinna träffa Er där nere! :D


Kommentarer
Postat av: jj

du har inte den blekaste hur mycket jag hoppas!!

2008-09-03 @ 14:35:18
Postat av: linnea

och jag!!

Postat av: linnea

och Carl-Philip!!

2008-09-04 @ 23:52:01
URL: http://linneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback