Tips för dåliga dagar

Jag har kommit på det bästa sättet att muntra upp sig de där dåliga dagarna när allting går fel.. 0771 - 416 416, arbetsförmedlingens kundservice! Helt underbara människor med underbara dialekter, det är tredje gången jag ringer dit idag..de två tidigare gångerna har jag pratat med mumintroll och alla som känner mig vet ju att de är mina favoriter ;) Idag har jag inte lika stor tur..hamnade hos en norrbottning men oj vilken trevlig sådan! Vi pratade på om viktiga saker som fack och a-kassa men också om helt sjukt oviktiga, som körslaget :p Vilka körer som varit bäst osv...

Ja, nu är iaf jag på gott humör, t.om. så gott att jag ska snabbstäda lite innan jag åker till jobbet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback