Ledig dag!

Hade tänkt utnyttja dagen till max, skulle börja med en morgonpromenad tillsammans med Pullan..vi bangade pga av trötthet :p Och sen dess har jag tillbringat största tiden vid datorn..men undantag för frukosten.. men nu, NU ska jag sätta igång att göra nåt bra av dagen.. ska städa lägenheten och sen blir det hämtning på dagis.. Efter det köper vi nog glass och åker och överraskar mormor.. Ikväll blir det förmodligen wäsa..och lite kikning i taxfree-katalogen? ;) Idag är det 8 dagar kvar tills vi åker! Börjar bli lite nervös men framförallt ska det bli så skönt att komma iväg :D

Nu ska jag använda internet till något vettigt..tre ambulanser har åkt förbi på kort tid och jag vill veta vad som hänt, kanske står det någonstans? Sen..sen ska jag börja städa..kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback