Uttråkad!

Jag har världens tråkigaste måndag, jag sitter framför datorn i pjamas och googlar på massa saker, varför? För att jag helt enkelt inte kommer på något roligare! Vädret är sämsta tänkbara, regn! Mora Tidningen är redan läst, har läst typ alla bloggar som finns, kollat på bilar på blocket, kollat på sängramar på blocket/ikea/alla möjliga svindyra ställen, slängt i en tvättmaskin och bäddat sängen..nu då? Vad ska jag göra?! Jag skulle kunna gå till Ripvägen, trotsa regnet..men då måste jag trotsa regnet en gång till sen för att komma tillbaka hit och hänga upp tvätten och sen ytterligare en gång för att gå till jobbet..och det vill jag inte! Kan inte ta nån bil heller, för 740in har strejkat (jag är inte förvånad, SKROT!) och v70in är inte påställd.. Igår var vi ute och åkte lite iaf, för att ladda i batteriet..och nu står prälan har nere på parkeringen :D

Åh jag dör av uttråkning! Ännu tråkigare blir det när jag tänker på att jag måste göra mat..vad ska jag göra för något idag? Vad kostar det att ha en personlig kock anställd?

Nåt som är roligt är iaf att en tid är bokad hos Pernilla på skolan nu, 31 mars blir jag brunett..eller iaf något åt det hållet..

Boka biljetter ska jag göra också..hockeybiljetter :p Haha, nu drar kvalserien igång och jag har inte varit på en enda match den här säsongen så nu är det väl dags.. Det bästa vore ju en match mot Mora eller Brynäs..men vi får väl se..

Nu är jag trött på datorn, hoppar in i duschen..och sen är förhoppningsvis tvätten klar..

image10
Jag har saknat dig hela vintern!

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205133484_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

Postat av: Emma

Låter som du har en lika rolig dag som jag ;)

2008-03-10 @ 14:34:09
URL: http://knasbubbla.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag vill också på hockey vet du väl ! så jag är avis. men jag kommer till Älv helgen efter påsk och då har jag stora planer för dig min sköna blivande brunett!

2008-03-13 @ 12:35:17
URL: http://linneeea.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag vill också på hockey vet du väl. Men jag kommer till Älv veckan efter påsk, då har jag giant plans för oss min kära blivande? brunett!

2008-03-13 @ 12:36:51
URL: http://linneaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback