skitdag!

Jag har ju lovat mig själv att inte tänka så jävla mycket, skita i att analysera varje liten mikrodel av allting, inte fundera, inte grubbla, absolut inte gräva ner mig själv i alla jävla tankar! Men idag brister allt, varför? Jag önskar att jag kunde svara, men då måste det tänkas mer, och jag orkar inte.. Jag vill kunna leva i nuet, strunta i hur det kommer att kännas imorgon, nästa vecka, om två månader.. Just nu kännas det bra, bättre än på länge, det är åtminstonse vad jag tror att jag känner..

Ska bli skönt att gå till jobbet, hoppas på en stressig dag. Jag vill känna att jag sliter, så jag kan fokusera på nåt annat.. Ta det lugnt kan jag göra i helgen, Grövelsjön imorgon, till söndag.

Kommentarer
Postat av: Maja

VA?
Om man får en v.tand innan man fyllt 25 så är risken större att man måste dra ut den?? Åh. det där måste du fråga din mamma mer om!
Jag är tokrädd och troligtvis kommer jag lyckas borsta sönder hela underkäken i försök att hålla bakterier borta.
Vi har allt blivit alldeles för stora, alldeles för fort.
Vad är det som hänt egentligen?
Vi var ju nyss på grönan och firade vår examens dag i årskurs nio!! :p

Och du sara! Du är tokvälkommen ner till mig i norge om du behöver rymma bort någon gång. Vore jättemysigt med ett besök! Ett längre eller kortare. Min dörr står alltid öppen!
Det vet du!
Jag längtar efter dig!!

Postat av: Annika

hm jag vet.. Varför ska det vara så svårt att bara koppla bort? Det är nånting jag också önskade jag kunde ibland.
Skönt att du fått jobbet, grattis:) Pengar kan man inte få för mkt av. Hoppas du haft en Glad Påsk.
Tänker på dig!
Kramar

2008-03-24 @ 20:29:21
URL: http://annikalofberg.blogg.se
Postat av: maja

Dra ut den bara för den finns där? Utan att den bråkar?? Hua! Då ska jag försöka gömma den nästa gång jag ska till tandläkaren :p

Ja du måste komma ner och hälsa på! Hade varit jättemysigt! Så se till att planera in en tur lite längre fram.. när snön är borta.. för norge är inte så charmigt just nu :p

Som det ser ut nu åker jag hem vecka 17. Är du ledig någonting då så jag får träffa dig??

2008-03-25 @ 18:47:00
URL: http://majsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback