Påsklov!

Ja tänk om man fortfarande hade det så bra att man fick ha påsklov den här veckan! Icke! Jobb, jobb, jobb är det enda :p Börjar dagens pass om en timme ungefär, känner mig seg, sitter fortfarande i mjukisbyxorna, precis ätit frukost och skulle hellre sitta och leta födelsedagspresenter på internet åt min käre sambo än att gå till jobbet.. Men, men, pengarna rullar iaf in och det tackar jag inte nej till!

Helgen i Grövelsjön blev kortare än vi tänkt, både jag och J sov jättedåligt i husvagnen så efter påskmiddagen på lördagskvällen susade vi hemåt i skruttbilen. Så istället för att sitta på sjön och frysa i söndags så ordnade vi parmiddag tillsammans med Pärsa och Zandra..gott och trevligt!

Och i måndags bar det av till Leksand, Pernilla körde, jag, Jocke, Kurtan och Per blev runda under fötterna. Mycket skoj och det hela blev ju bara bättre av att Leksand vann med 9-1, utklassning! ;)

Nej, nu ska jag gå och ta på mig stripsbyxorna och borsta tänderna så jag inte skrämmer iväg några kunder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback