Mätt och belåten

Den här dagen har hittills varit toppen! Vaknade som vanligt vid 8, började dagen med grötfrukost :) Vid halv 11 kom mamma och hämtade mig..åkte upp till Rot, kikade på Nya returen, hittade fem kaffekoppar med tillhörande fat, jag är väldigt nöjd! Sen blev det Domus (jag vägrar inse att de bytt namn), köpte en massa mat och en blomma, Fredskalla heter den tydligen och jag ska göra mitt bästa för att få den att trivas här..blommor och jag brukar inte gå speciellt bra ihop ;p Vi avslutade våran lilla tur på biblioteket där vi letade efter böcker som kan hjälpa till vid inskolning på dagis..Fanny och Lova står i kö nu så det är väl bara att hoppas att de kommer in snart så mamma kan göra nåt annat än att underhålla de två drygskåpen hela dagarna :)

Nu sitter jag här, har precis ätit lunch, specialcrêpes..d.v.s plättar med räkstuvning, gott var det och nöjd är jag eftersom jag lyckades fixa det alldeles själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback