Helgen..

Ja nu har ytterligare en helg sprungit iväg, helt sjukt hur fort tiden går!

I fredags var jag hemma hos M.H och hjälpte till med städning och packning av kött, inte världens roligaste grej men jag fick iaf lite köttfärs så jag kan variera min kost lite :) I dagsläget blir det mest tortellini :p
På kvällen gjorde jag och J tacos och drack lite gott till det, mysmiddag..sen blev det hockey, Älvdalens A-lag, det är grejer det ;)

I lördags var det som vanligt jobb, hur mycket folk som helst, vasaloppstider och stugbyten bidrog till det antar jag.. Efter att jag slutat, hem och duscha, sen hem till Marja, kollade på melodi. med systrarna Jansson + mamma Jansson + Sanna, trevligt, trevligt med varma mackor och my lovely Janni! I miss you so much! Kvällen avslutade med en promenad hem i snövädret, jag var på så bra humör att t.om. det var mysigt :p

Igår var min första lediga söndag på mycket länge, trots det gick jag upp ganska tidigt, halv 8.. Drog på mig skoterkläder, bredde mackor, gjorde varm oboy och packade ryggsäcken.. Tittade på vasalopsstarten, mäktigt det måste vara att se det på riktigt, helt sjukt mycket folk! Efter det var det bara att sätta sig på skotern och åka mot Evertsberg, vi blev ett riktigt stort gäng med över 10 skotrar! Kom hem på eftermiddagen och tog en liten tupplur, sen blev det mat på Östängs med fam. Backlund :)

Så har min helg sett ut, jätte skön! Bara tråkigt att jag inte lyckats få se Maja nåt nu när hon varit hemma, vi är ju för sjutton grannar och ändå har vi inte hittat någon tid att träffas! Skandal!

Nu ska jag hänga tvätt och sen blir det nog en promenix hem till mamma, superväder idag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback