.....

Tisdagkväll, sitter här framför datorn och väntar på att mitt hår ska torka, ingen lust att lägga mig med blött hår och vakna upp imorgon med ett skatbo på huvudet, iofs ser det nästan ut som ett i vilket fall som helst, men man kan ju försöka..

J ligger och snarkar i sängen, han har sovit sen åtta, kul kul för mig som planerat myskväll åt oss med fruktsallad och prison break :p jag får helt enkelt äta mina små physillis själv och strunta i tv:n för det blir grin här hemma om jag skulle se på ett avsnitt själv :)

Mys har vi haft mycket av i helgen, lugnt och skönt, utan alkohol ;p Förutom två öl vi delade på i lördags till melodifestivalen och revbensspjäll :) I söndags hade vi heldag tillsammans, jag var ledig för en gångs skull så vi passade på att ut och åka lite skoter, långtur, ända till loka-rakan ;p Bara jag och J, och ett paket korv..grillning i vintersolen är inte fel!

Nej nu ska jag göra lite nytta här hemma :)


Physillis, mums! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback