:D

Jag har på känn att den här helgen kommer bli super! Anledningen är främst att två stockholmskullor kommer hem, vilket kommer betyda fest. För första gången på väldigt länge känner jag mig taggad! Det här kan inte bli annat än bra! :) Med sig har de också en karl, ska bli intressant att se hur både han och Älvdalen tar mötet :p
Jag började förbereda J lite igårkväll, berättade att Janni träffat en kille o.s.v, visade lite kort på honom för att J skulle få en lite bättre bild av honom :p Vet inte riktigt hur jag ska tolka reaktionerna men de lät iaf så här :

- Oj, vilket långt hår!
- Ja, ja, man ska ju inte ha några förutfattade meningar..

Så..jag antar att åtminstone min hälft kommer att ge honom en chans? ;p



Kommentarer
Postat av: linnea

Haha bra att du tog tag i det här med föreberedelserna. Kan behövas ;) SNART min kära! bara några ynka timmar kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback