Ändrade planer

Hade planerat att sola idag, och äta lunch med mamma, städa lite, ta det rätt lugnt fram till tre då jag skulle börja jobba..men icke! Ylva har halkat ute på gården och haltar nu..så nu måste jag börja tolv istället.. Lite tråkigt, men det blir ju mer pengar så jag försöker se det från den positiva sidan..

Imorgon hoppas jag på att få min lediga dag ändå, isåfall bär det av till Falun/Borlänge.. Audin är besiktad och klar och redo att tas med ut på äventyr ;p Ska hälsa på systra mi och köpa lite blommor på plantagen tänkte jag, har också små planer på att åka över Bingsjö hem och hälsa på pappa..men vi får se om jag orkar och om jag ska ha med mig Pernilla hem..

Fredag, lördag är det jobb..söndag tänkte jag nog försöka vara hemma...

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig dag!

/ LOJS

Postat av: Josefine

usch för fötter.

2008-03-12 @ 15:10:22
URL: http://josefiner.blogg.se
Postat av: laijna

ha en bra dag :D

2008-03-12 @ 20:33:34
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback