Alias

Glömde ju berätta om min helg, i fredags var jag ledig..åkte ner till Mora, träffade Frida, lunchade och hade allmänt trevligt..! Tiden då vi två bodde tillsammans på Tuvan är en av de bästa! Snickersglass och hyrfilm från Statoil, och pizza på Merals :p Så fort det blev för tråkigt att plugga och man helt enkelt bara ville prata lite fanns hon i rummet bredvid, det var bara att mysa ner i soffan! I miss it!

Blev lite shopping också, två par nya skor, lite grejer till lägenheten, nya nagellack och en kofta!

Kvällen avslutades med hockey, sista matchen hemma..

I lördags var det jobb hela dagen.. Pernilla skjutsade hem mig när jag slutat, jag duschade och bytte och och sen kom den äldre Samuelsson, Putte, och hämtade mig..skjutsade upp mig till Ida på 50-årskalas, jätte roligt! :) Där i köket satt Ida, Petter, Jessika, Pernilla och Martin.. Höjdpunkten på kvällen var absolut Alias, ett spel som Ida var totalt sämst på, vi skyller på att hon hade druckit sen 12 på dagen ;p Många skratt från alla, och lika många arga ord från Martin som var Idas lagkamrat :p Sen blev det Café, karaokekväll..jag gick hem i tid, innan jag hann skämma ut mig, som vissa andra ;)

Söndag var det att gå upp tidigt, Sälen nästa.. :/

Nu ska jag göra mat, men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback