21.49

Sitter här och har lite långtråkigt..väntar på att Linnea ska ringa och tala om att hon kommit hem :) Väntar på att J ska ringa och tala om hur det blir med hämtningen, har jag tur så behöver jag inte åka och hämta honom i Orsa.. :) Men man ska väl inte hoppas på för mycket, jag antar att jag blir tvungen, men vad gör man inte för att få hem sin sambo? ;)

Jag hade ju kunnat göra lite nytta under tiden, rensa bland mina kläder t.e.x, nu ska jag verkligen göra en rensning på riktigt.. Inga "den här kommer jag säkert använda nångång..."! Det jag inte använder längre och är i gott skick kommer läggas upp på tradera, och det som inte blir sålt skickas till behövande! Förutom att jag kan tjäna lite extra pengar på det här och mår bra av att ge bort kläderna till såna som behlver dom bättre får jag dessutom mer plats i garderoben! Win-win situation alltså!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Din blogg är verkligen snygg!

kolla gärna in min: http://miiichaa.blogg.se - uppdaterar varje dag om kändisnyheter. Skriver om mode,livet och vardagen.

Postat av: Lisa

Kika gärna in på min blogg! :)
Ha en trevlig kväll! :)

2008-03-28 @ 22:50:08
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback