På en sekund

Igår var världens bästa dag..ett tag..

Den började med en fika på kaffestugan, liten klassträff som bestod av mig, Annika och Sommar.. Mycket trevligt med gymnasieminnen och uppdateringar av nuvarande liv och framtidsplaner!

Sen mötte jag upp Frida, blev en kycklingsallad nere på kajen, proppmätta rullade vi upp på gågatan och jag fixade studentpresent till Pernilla och fyndade lite på rean..

Sen, ett telefonsamtal och dagen var inte världens bästa längre.. Det känns förjävligt att sånt här händer någon som finns nära, och jag klarar inte ens av att tänka på hur illa det kunde ha gått! Var och tittade på bilen igår och det är ett under att Micke och Pontus klarat sig utan en skråma! Det enda man kan göra nu är att hoppas på det bästa för Pattes del också.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback