haaat

vatten. jag hatar vatten! den här dagen började helt okej..jag kände mig faktiskt städsugen (!) så jag började dammsuga och t.om. torka golven, skit bra! Ända tills jag lyckades spilla ur hela skurhinken över köksgolvet (inklusive köksmattan som jag inte tagit bort) fuck, fuck, fuck..men vadå, inte ska väl en liten grej få förstöra min dag tänkte jag och gick ner i källaren för att hänga tvätt.. FUCK FUCK FUCK, tvättmaskinsjäveln har låst sig och inte tömt ur vattnet. Ett under att jag inte började grina. Istället leker jag fastighetsskötare och försöker fixa problemet..det hela slutar med att jag våldar upp luckan, sliter ur min tvätt (som består av dyvåta handdukar och morgonrock = tungt) och tittar på när vattnet forsar över källargolvet. As. Ringer den riktiga fastighetsskötaren som får komma och fixa. Jag lagar mat och byter om och ska nu gå, observera GÅ till jobbet. Gissa? Spöregn! JIPPIE. I love my life, I love water!


Buhu, jag vill bara lägga mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback