Torsdag

Seg dag, gick upp tidigt för att hinna med lite städning här hemma, men det har inte blivit så mycket gjort, har bara diskat..finns hur mycket som helst att plocka undan + att det behövs dammsugas, men jag orkar inte! Funderar på att skriva en kärleksfull lapp till J där jag ber honom göra fint tills jag kommer hem ikväll :)

Snart dags för jobb igen, blir en kort dag..bara 3 timmar..hade hellre börjat vid 11 och slutat 14, men eftersom jag ska lära mig stå i grillen så får jag ta eftermiddagspass :p

Efter jobbet blir det väl hem och byta om och sen raka vägen till Wäsa, känner jag mig och min kära rätt är vi skapligt hungriga när klockan närmar sig halv åtta :) Hoppas på att Linnea är där? Hem till Bynn kommer hon iaf, I like it! Helt sjukt vad tom och tyst den här hålan är utan er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback