jobb, jobb, jobb

Jobbade några timmar extra i måndags, idag började jag tidigare och imorgon ska jag sluta senare än vad schemat säger..men jag ska väl inte klaga, alla pengar är välkomna pengar! På fredag är jag ledig från Östängs, men då har jag tagit på mig att hjälpa M.H med städningen så jag blir antagligen där hela dagen : / Lördag blir det också jobb hela dagen, men på söndag ska jag äntligen få vara lite ledig, och då blir det nog skoteråkning :)

Nu ska jag duscha av mig lite stripslukt och sen blir det Grey´s Anatomy med Pernilla! Vore gott med lite popcorn till men nåt sånt snaskeri blir det inte idag, jag har nämligen lyckats gå mina 10 000 steg idag och tänker inte förstöra det med några godsaker nu :p


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback