Maja!

En av mina vänner har gjort något helt otroligt! Något jag alltid kommer att beundra henne för, och jag är stolt över att få vara hennes vän! I fyra månader har hon bott i Afrika, och det har inte varit någon semesterresa! Maja har bott på ett barnhem där och hjälpt till i en skola, och hon har under sin tid där lyckats göra livet för många lite lättare! Bland annat så har hon samlat in pengar till sjukförsäkringar..

Det går inte att beskriva med ord, jag vet inte vad jag ska säga..jag tycker bara att DU ÄR HELT FANTASTISK MAJA! Och jag längtar så mycket efter dig! Jag grinar när jag tänker på att du snart är hemma :p Jag längtar så mycket efter att få höra ALLT! Jag kommer aldrig tröttna på att lyssna på dig! :) Du har verkligen visat hur stark som person du är, och jag tycker att du är någon man absolut ska se upp till!





Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ah du jobbar där :) Jag är typ aldrig in där :P Jag jobbar ju då o då på Konsum, inte heller något jobb man skryter med ;) Men det är bra betalt och bättre än inget samt att jag trivs med arbetskamraterna :)

Postat av: Wysteriia

Jag har också haft funderingar på norge. Men jag har inte riktigt kommit iväg ;) Ville inte åka själv nämligen.



Har mailat lite med Maja, som du skriver om, om Norge.

2008-12-20 @ 12:21:44
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Maja

SARA!

Nu fick du mig att börja gråta.

Vad glad jag blev av dina ord! Du är underbar!! Kommer inte släppa dig en sekund när vi ses på torsdag!



ALL KÄRLEK!!



2008-12-23 @ 17:09:28
URL: http://majsaan.blogg.se/majasafrika
Postat av: linnea

så rätt! Jag är så stolt att jag spricker jag med. Och SATAN i gatan vad snygg hon är!

2009-01-01 @ 17:08:02
URL: http://linneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback