Ledig dag? :p

Idag är jag ledig från jobbet, inte från resten av mitt liv :p Hunnit med att tvätta tre maskiner, dammsugit hela lägenheten, gjort ischoklad och mintkola hemma hos mamma tillsammans med två små systrar..dessutom har jag stillat mitt dåliga samvete genom att ringa till farmor o farfar..farmor låg fortfarande kvar i Falun, men farfar lät glad över att jag ringde iaf ;p
Nu ska jag gå och handla lite, kylskåpet gapar tomt.. sen blir det middag lagom tills Joakim kommer hem från Uppsala..

Grattis till Malin och Stefan som fått en liten Oscar..mitt första lilla kusinbarn! :)

Kommentarer
Postat av: maja

HUR FAN FAR DU IHOP TVATT TILL TRE MASKINER, KVINNA???

Postat av: Wysteriia

Vad jobbar du med? :D

2008-12-18 @ 22:50:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback