Jag genomgår en förvandling

Idag gick jag upp kl. 7, igår gick jag upp HALV 7! Det är väldigt tidigt för mig som börjar jobba tidigast 10. Jag tror att jag börjar förvandlas till Blondinbella, hon går ju upp sjukt tidigt för att hinna allt, plugg, aktiebolagen, knäppa kort på sig själv innan man går hemifrån.. Well, BlondinSara låter väl inte helt fel, eller varför inte BlondinS?

Nej, på riktigt så börjar jag förvandlas till något läskigare, vuxen! Jag har börjat koka gröt till frukost, och jag gör det med
bär i! Svarta vinbär, eftersom de innehåller så mycket c-vitamin! Häromdagen skulle jag göra mat..stuvade makaroner!!! Det är mat som mammor gör till sina hungriga barn! Igår var jag till IKEA, och jag köpte inte en enda ondödig pryl! Istället köpte jag ett stort vitt lakan, en ny vitlökspress och nya grytlappar! Vad är det med mig?! Ja, just ja, jag glömde tala om att jag var nära på att söka ett jobb igår, på tingsrätten i Mora! Jag är sjuk i huvudet.

För att försöka förhindra att jag blir 40 ska jag nu fördriva tid med The Sims :D


Kommentarer
Postat av: Maja

haha bli inte för mycket tant under månaderna jag är borta bara! ;)



Hoppas du och J haft en underbar dag tillsammans när ni firat 4år. Och jag hoppas det blir många många fler!!



Sköt om dig älskade älskade vän!!!! <3 <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback