Nu är det gjort!

Halv sju igårmorse åkte jag och Pernilla ner till Falun, halv tio satte hon igång med typ tusen slingpaket i olika färger, resultatet? Jag är brunhårig, ljusbrun typ, och jag trivs faktiskt! Trots att min pojkvän hatar det, han har inte ens lyckats ljuga ur sig ett "va fint det blev" istället är han tyst, det enda han har sagt är "det är så ovant att titta på dig" och "det såg liksom..fylligare..ut när det var blond" What?! Fylligare?! Ursäkta mig, men VAR någonstans fanns ett enda litet fylligt strå på mitt huvud? ;p Ja, ja..han får plågas med min nya hårfärg för den stannar ett tag! Bilder kommer en annan dag, idag är det skitigt, och jag har precis kommit upp ur sängen :p

Förövrigt har helgen varit toppen! I fredags fick jag träffa mina efterlängtade kullor! Och i lördags blev det bastuflotte, förfest och Linnea, massa misslyckade försök att hitta chaufför till Mora, en sväng ner på café/till krille där jag och Linnea åt och körde grymma moves på dansgolvet (?) ;P Sen rasade kvällen och jag och P gick hem, slutade med att jag, hon, J och MM kurade ihop oss tillsammans i sängen vid halv sex.. :p
Söndagen, inte så farligt bakis men rätt sliten.. Jag och Pernilla käkade thai hos Linnea, och vad kan jag säga? Är det nåt jag saknar så är det de där dagarna, dagarna då vi bara softar och har så grymt roligt! I love you!
Sen åkte jag och P och köpte chips och godis, och hårfärg åt J..P klippte och färgade honom samtidigt som vi kollade på en dålig film och svullade oss i massa onyttigheter..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var UNDERBART! DU är underbar. Allt var bara helt fantastiskt (förutom vissa missöden) Och jag tror du är vacker som en prinsessa i brunt!

Postat av: Maja

Åh vad spænnande! BILD BILD! :)

2008-04-01 @ 16:46:06
URL: http://majsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback