När kommer våren?

"Det enda som fattades i deras vintriga 50talsfilm var det vintriga" citat från Maja, om det är nåt som absolut inte fattas här hemma just nu, så är det vinter..


Här syns också lilla avspärrningen :)
image14



Vinter, vinter, vinter!

image15



Det var alltså här hela gräsmattan töat fram i söndags, nu är det täckt med skitsnö igen :/

image16



Som sagt, är det nåt som inte fattas här så är det snö..däremot fattas det massa härliga vårdagar, dagar då jag kan få använda mina solglasögon, dagar då jag inte måste använda vinterjackan, halsduk OCH mina fula vinterstövlar för att inte frysa ihjäl! Jag vill ha sol, vår och värme!

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh herre gud. trolla fram lite asfalt till nästa helg för då kommer jag!

Postat av: Emma

Jo hade också tänkt till malung v 29 såklart :) Hoppas du får ledigt! :D annars kanske man hade kunna tagit en vecka i maj lr september? funkar ju fint de oxå :) lättare o va ledig från skolan än jobbet för min del :D K är oxå sugen så vi håller ögon och öron öppna :)

2008-04-10 @ 15:47:49
URL: http://knasbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback