Högskola?

Skit. Har ägnat den senaste timmen åt att leta intressanta högskoleutbildningar..var precis på att klicka på sista knappen för att skicka in anmälan när J ringer..vi pratar i en kvart ungefär och under den kvarten går jag från datorn.. Nu när jag kommer tillbaka har jag blivit utloggad pga inaktivitet..okej, fine tänker jag och loggar in igen för att slutföra anmäla.. BORTA! De har tagit bort varenda utbildning som jag lagt till..så nu har jag tappat orken och lusten totalt..jag vill inte längre gå på högskola.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stoffe väntar på ett besked om ett jobb här i sthlm så får han de kanske vi inte kan åka i maj men annars i september? Men vi vill gärna åka i maj :D Vi vill åka dit de e varm o fest o mysigt :D Cypern kanske? i slutet på maj är de superfint där ;)

Postat av: Emma

inget jobb, så det är fritt fram :D vi får kolla upp ngt bra resmål o sikta in oss på det :D
Jag vill iväg:)

2008-04-15 @ 13:24:03
URL: http://knasbubbla.blogg.se
Postat av: Emma

Jag kommer hemöver redan i helgen :) så lördag söndag blir jag i älv :) Jag vill iväg :) Kul kul!!

2008-04-16 @ 13:23:51
URL: http://knasbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback