Härligt väder och en äcklig dusch

När det är sånt här väder känns det surt att jobba..men imorgon börjar jag inte förrän 16 så jag håller alla tummar för att det är toppenväder då också!  Har iaf varit ute på en liten promenad idag, till Domus och vände :p Köpte en virknål och engångsplasthandskar... Ikväll efter jobbet har jag två projket:

* Tvätta v70in, nu är sommarfälgarna på och den ska bli ren och fin :)
* Göra rent i golvbrunnen i duschen, äckligt och tråkigt men så välbehövligt eftersom det i dagsläget är som att stå i en sjö och duscha..vattnen rinner inte undan!

Nu ska jag springa ner i källaren och ta ut badrumsmattan ur tvättmaskinen, sen blir det att gå bort mot östängs..


 Förresten..Emma? Tog vi någon semesterförsäkring eller hur blev det med det där? :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Semesterförsäkringen hoppade vi, mamma tyckte inte heller den behövdes :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback