Födelsedagsfirande

Igår fyllde mig kära sambo år, 24 hela år har han blivit nu..30-års krisen börjar allvarligt smyga sig på, han klagar över att han blivit gammal o.s.v..

Det skulle ju såklart firas, med en middag som han fått bestämma..förrätten skippades helt, huvudrätt blev spaghetti och min specialitet; "carbonara"..efterrätt, och här började jag faktiskt undra om det var 24 eller 64 han fyllde, päronhalvor med polkagrisgrädde.. (??) Var det det godaste han kunde komma på? :) Ja, ja, vi lyxkade iaf till det lite med champange och sådär och det blev en mysig kväll :D

Ikväll efter att jag slutat åker vi till fjälls, jag har beställt soligt väder hela helgen så när jag kommer tillbaka på söndag är jag härligt vårfräsch! Önsketänkande. Förmodligen kommer jag vara lika blek, + finnig eftersom tvättmöjligheterna inte är på topp där..

Nu är det frukostdags för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback