avspärrad

Älvdalen har förvandlats till Hollywood och man har spärrat av vägen från rondellen till Preem, det betyder alltså att jag sitter mitt mellan avspärrningarna, i händelsernas centrum :p

Vad som händer är att lillebror-pistvakt ska göra en B-film, här i bynn, och därför så håller man på att snölägga vägen vid kyrkan..varför? Jag vet inte, jag vet bara att det betyder att jag inte kan ta bilen..jag kommer liksom inte ut, och kommer inte jag ut kommer heller ingen in, typ postbilen..jag kommer inte få min post förrän på fredag, lite surt eftersom jag vunnit två saker på tradera som jag vill ha hit idag. inte på fredag. Inte heller J kommer kunna parkera bilen på våran gård när han kommer från jobbet..var han ska ställa den är det däremot ingen som kommit på :p Det hade ju gått att ställa den varsomhelst, på vändplan här bakom vid lokstallet, eller uppe vid Preem, men han måste ha motorvärmaren i för att överhuvudtaget få 740in att starta! :p Och det kryllar inte direkt av eluttag här..men, men :)

Om ni vill se vad de pysslar med kan ni ju kolla
HÄR..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är absolut jättsugen på det :) Men är väl inte ledig allt för mkt i sommar är bara ledig v 29 och 30 men jobbar dock helgen däremellan.. :/ Men kanske går det att lösa på ngt vänster :D Mina chefer är inte så hårda :) Vart vill ni styra kosan isf?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback